wtorek, 18 czerwca 2013

Pomidory


  Na zdjęciu : pomidory Bawole serce- zbiór z tego roku.Widoczne na zdjęciu pomidory Bawole serca zostały zasiane 26 stycznia 2013 roku. W miarę jak wschodziły pikowałam, pierwsze 5 szt. pikowałam 16 lutego, następne 5 szt. 23 lutego, resztę 2 marca. Wszystkich pomidorów zasiałam 40 szt, wzeszło około 25. Do 2 litrowych doniczek napełnionych kompostem i ziemią do wysiewu i pikowania wysadziłam pomidory 19 marca 2013 r. Do tunelu foliowego ( 6 m x 3 m) posadziłam pomidory 29 kwietnia. Kopałam głębokie dołki do nich sypałam kompost wymieszany z granulowanym kurzym nawozem i polewałam rozpuszczonym w wodzie Rosahumusem. W tak przygotowane dołki wysadziłam pomidory. Wszystkie pomidory miały już pąki kwiatowe.Pierwsze pomidory zebrałam 16 czerwca, to te na zdjęciu. Dla porównania w ubiegłym roku Bawole serca siałam 18 lutego, sadziłam do tunelu 1 maja, pierwsze pomidory zebrałam 9 lipca 2012.

Bawole serca

1 komentarz: